Video gedik 18sx dari pelakon Lana Nordin.

Nak tayang aset kena la mengedik. 

Wakaka.

Yang aku nak ulas bukan aksi gedik dia sebenarnya. Nak buat macam mana. Aku kadang2 serba salah nak salahkan dia 100%. Bagi aku kalau ruang untuk mengedik tue ditutup, dia nak mengedik kat mana lagi?

Sungguhpun kerajaan tak boleh tentukan sikap semua rakyat yang dia jaga at least kerajaan boleh sekat dan kawal apa2 benda yang boleh diamalkan dan apa2 benda yang tak patut di amalkan. Bila ruang untuk melakukan apa2 perkara wujud, maka tak heran la kalau ada manusia2 yang suka mengedik muncul di pasaran.

Sorry Lana Nordin. Aku jujur dalam menyampaikan luahan aku. Harap2 esok lusa ko berubah la. Ruang bertaubat sentiasa tue ada.

Lihat video kat bawah neh sat ;


 

Mungkin benar jawapan dia bahawa murai.com telah menyeleweng sedikit dalam apa yang dia ingin sampaikan berkenaan isu dia sanggup tayang aset / eksplotasikan buah dada untuk berkerjasama dengan afdlin shauki. 

Tetapi still dia 'telah sanggup dedahkan benda2 yang tak sepatut dia dedahkan atas kerelaan sendiri'. Betul tak? Contohnya afdlin cakap kat ko, lana, you tunjuk sket dada you tue lana.. then lana boleh je cakap.. takmo la. I takmo tunjuk. Watak i tak perlu pun untuk tunjuk2 benda tue. I object.

Maksudnya kat sini, pengarah boleh suruh tetapi pelakon boleh tolak. Lagipun aku tak fikir bahawa tayang2 benda tue untuk menghidupkan watak. Saja je nak buat kontroversi seks kat sini. Baru orang bercakap pasal filem tue kan.

Kalau korang dengar jawapan dari Lana Nordin pun terang2 dia cakap dia devoted hidup dia dengan mempercayai apa yang Afdlin Shauki dan FINAS tetapkan dan tentukan. Maksudnya dia tak kisah la kot apa yang Allah swt tetapkan. Betul ke pemahaman aku neh?

Ha Ha Ha..

Related Posts