Adegan ranjang di filem Ombak Rindu [Video Inside].


Dalam filem neh ada memuatkan beberapa babak sensitif [adegan ranjang] yang melibatkan Maya Karin dengan Aaron Aziz. Filem neh sebenarnya di adaptasikan dari sebuah novel Ombak Rindu [ada 3 siri kesemuanya] karya Fauziah Ashaari. Sedikit sipnopsis tentang filem Ombak Rindu yang dipetik dari sini ;
Izzah, gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Isteri Taha cukup tidak senang dengan kehadiran Izzah dan menuduh Izzah membawa bala dalam keluarga mereka.

Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak ayah saudaranya walaupun hatinya meronta.

Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz sanggup 'membeli' Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.

Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.

Kat bawah neh pula trailer filem Ombak Rindu ;


 

Nampaknya filem2 terbitan Malaysia semakin berani memaparkan adegan2 ranjang atas nama lakonan yer. Yang neh takde pula RTM nak gam ataupun Majlis Fatwa nak berikan ulasan yer. Herm.. hahahahah.. pelik kan?

Tapi yang kat bawah neh lagi pelik ;

“Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar,” katanya -mayakarin-

Hahahaah.. Syukur? Alhamdullilah?  Lepas melakonkan adegan ranjang yang sebenarnya tidak dibolehkan bagi seorang pelakon islam pun sempat bercakap syukur? Alhamdullilah? Hahaha.. memang makin pelik. Niat tidak menghalalkan cara. Tolonglah faham baik2. Berlakon ke apa ka.. sentuhan yang wujud antara dia dan Aaron Aziz adalah real. Malahan yang lebih parah ia dilihat oleh ramai orang. Herm... apalah akibatnya kesan dari perbuatan itu yer.

Berita penuh pasal maya karin teruja berlakon adegan ranjang disini.

Related Posts