Gambar Artis Melayu Islam Paling Seksi Akhir Tahun.


Mari tutup akhir tahun neh dengan memuji keberanian artis baru yang bernama iqa mentor. Iqa mentor neh ialah artis yang lahir hasil dari program mentor. Artis yang bernama iqa neh bagi aku adalah seseorang yang sangat ;

1. Hebat.

2. Berani.

3. Cekal.

4. Tabah

5. Sanggup berkorban

Betul. Bukan main2 cakap neh. Harap korang jangan nak gelak pula bila aku beria2 dengan siyes memuji keberanian luar biasa iqa neh.

Tak percaya? Lihat bawah neh ;

"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak 'benda' yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti ini berlangsung.

"Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah. Kalau ada yang beranggapan saya seksi atau melampau saya minta maaf dan akan lebih berhati-hati selepas ini," jelas Iqa yang ditemu bual di sebuah majlis hiburan. -MH

Betul sangat dah apa yang Iqa cakapkan neh. Tahniah iqa, tahniah. Syabas buat anda. Mesti macam neh juga bila di alam akhirat nanti ye iqa. Sama2 kita doakan agar iqa kekal berani. Dan macam biasa, aku update blog pun tak kena time. Time neh pejabat menteri agama dan menteri penerangan dah tutup. So isu neh akan masuk bakul sampah. Bai.

Related Posts