Cara Jimat Langgan Akaun Netflix Melalui Shopee.

TIPS | CARA JIMAT MELANGGAN NETFLIX MELALUI SHOPEE

Okay, maybe dah ramai yang tahu tapi saja nak kongsikan tips neh pada yang TIDAK TAHU bagaimana nak melanggan akaun Netflix pada harga yang sangat jimat.

Tips ini sesuai lah kot pada mereka yang nak berjimat cermat dan bukannya kaya raya macam datuk datin tu. Bagi orang kebanyakan macam kita ni, jika ada jalan nak jimat, akan cuba sedaya upaya untuk jimat, lebih-lebih lagi pada yang masih belajar ataupun pada mereka yang sudah berkeluarga.

Caranya senang sangat-sangat. Hanya perlu menggunakan Shopee jer. Bagi yang tak ada akaun Shopee, boleh register dulu. Bagi yang dah ada akaun Shopee tu just buka je Shopee dan taip "akaun Netflix", nanti dia akan keluar beberapa paparan, yang mana korang boleh pilih seller ikut kesesuaian masing-masing.

Pakej Netflix kalau korang langgan kat portal dia, paling murah berharga RM17.00. Ini versi mobile. Maknanya korang nak tengok kat HP Andriod ataupun IPHONE je boleh.

Kalau nak versi ANDROID ataupun SMART TV, kena langgan pakej yang berharga RM35 sebulan tak silap la. Itupun taktahu la termasuk cukai ke tak. Kan kita sekarang ni ada Cukai Digital.

Jadi, bagi aku yang lebih suka jimat sesangat ni, aku pilih langgan melalui Shopee, cari akaun SHARING je. Senang dan murah. Murah tu bukan sikit-sikit oi, tapi banyak giler bezanya.

Macam aku, untuk sebulan aku perlu bayar RM4.20 lebih kurang macam tu la. Kalau langgan 3 bulan bawah dari RM20. Jimat kan? Jimat giler la oi. Pasal tu aku suka langgan NETFLIX cara macam ni.

Satu lagi aku tak akan langgan untuk setahun ke atau 3, 4 bulan. Aku pilih langgan untuk sebulan - sebulan je ikut kelapangan masa yang aku ada.

Aku bukan dapat tengok Netflix tiap-tiap bulan pun. Cuma bila aku rasa bulan tu aku ada banyak masa terluang, aku langgan la. Kalau rasa busy giler sampai nak buka TV pun tak sempat, memang takla aku langgan. Kalau korang nak tutorial, boleh tengok video kat bawah ini. Tapi aku rasa ramai yang dah tahu kot. Tak payah nak tutorial sangat la wey. Hahaha.. adioss..  



Related Posts