Liena Hangat menyanyi ke menghairah atas pentas?

Lihat gambar-gambar di bawah neh ;



Sedikit info mengenai gambar di atas neh ;

1. Artis neh bernama liena hangat [dipercayai sebab mirip sangat].

2. Artis neh membuat persembahan.

3. Ketika buat persembahan artis neh suka pegang2, raba2 dan gesel2 badan dia dengan badan2 lelaki yang hadir menonton persembahan dia.

4. Oleh kerana tindakan dia sangat memalukan, maka orang2 islam yang hadir disitu jadi bengang. Apatah lagi bila kekawan mereka yang bukan muslim mempersendakan gelagat artis di atas.

5. Artis neh juga mengesel2kan badan dia [menggunakan buah dada] kepada lelaki lain dan mengesel2kan punggung dia dengan kemaluan lelaki lain ketika membuat persembahan pada hari tersebut.

Okey, nak menyanyi, menyanyi lah elok2. Kalau nak melucah sangat, pergi lah kahwin dan buat sorok2. Jangan nampak sangat desperate nak "main" atas pentas tue. Di harapkan RAIS YATIM bersikap tegas lah. Tengoklah perangai artis2 di bawah seliaan rais yatim. Makin lama makin melampau dan menjadi2. 

Dulu arwah tun mohammed rahmat [tok mat], rambut panjang pun dikenakan hukuman tegas. Yang neh siap pakai baju tutup atas dan bawah je.. tengah2 dan belakang2 terlopong. Faizal kena denda, yang neh apahal dibiarkan pula?

Jadi artis bukan tiket untuk buat maksiat. Jadi menteri mesti pandai buat kerja. Takan setiap kali pun nak harapkan rakyat? Kalau dah gitu turun dari kerusi tersebut, biar rakyat yang ambil alih. Rasanya ramai yang sudi ganti tempat rais yatim neh. Hehehhe..

Sumber dan berita penuh tentang isu neh disini.

Related Posts