Rozita marah gambar seksinya tersebar di internet.

Marah?

Marah sebab gambar di bawah neh?


“Saya mohon maaf jika ada yang tersinggung dengan cara pemakaian saya. Saya hanya mengikut tema pada majlis berkenaan dan tidak berniat ‘mengganggu’ sesiapa,”. “Saya hanya mengikut trend dan tema diberikan. Janggal pula jika saya hadir di majlis itu dengan berpakaian berbaju kurung. Lagipun, ia majlis hari jadi, bukan kenduri kahwin.

Rozita berkata, dia “tidak pernah bermusuh dengan sesiapa tetapi kenapa ada yang mahu bermusuh dan tidak boleh melihatnya senang.

“Saya terima dengan hati terbuka jika mereka mahu memberi nasihat. Namun bila menggelar saya tidak sedar diri, tidak takut tuhan, perasan remaja, ia bukan lagi nasihat.

“Tidak ada yang sempurna di muka bumi ini. Lebih baik jaga hal sendiri dan cermin diri dulu sebelum mahu menghukum orang lain. Cukup-cukuplah mengaibkan orang lain. Lagipun, pakaian saya itu bukan untuk disebarkan di Internet,” katanya. -METRO-

1. Yang sebarkan gambar rozita ialah ==> MANGGA ONLINE. Sebab dia antara yang terawal menulis kisah neh. Ohbulan pun petik dari sana.

2. Kalau rozita ikut tema berpakaian, rasanya mangga online neh mengikut tema menulis, iaitu bergosip dan menyebarkan hal2 artis. So dedua tak salah sebab ikut tema. 

Jadi, tak perlu marah2 lah rozita. Cool sudah. Berani buat berani hadap!

Related Posts