Babak ranjang sangat penting - Osman Ali.






Adakah gambar pertama itu ialah camera trick? Kalau yang bab cium sambil baring macam neh pun dah jadi halal dalam filem osman ali apatah lagi bab cium pipi dengan berdiri [lisa dan aaron dalam ombak rindu] ye tak?

Ha Ha Ha

Rasanya tak guna ulas panjang2 dalam isu neh. Dalam adegan ranjang neh jelas ia telah diluluskan oleh finas. Makna nya finas luluskan adegan tersebut tanpa ada apa2 pertikaian. Kalau ikut hukum islam benda neh memang terang2 salah tapi nak buat macam mana islam bukan apa sangat di malaysia neh. Setakat nikah, kahwin, cerai, bersunat, puasa, sambut raya je larh. Yang lain2 itu campak ke dalam almari. Simpan. Time perlu nanti pakai balik yer. 

Ha Ha Ha

Asli penceritaan dalam filem lebih penting dari menjadi orang islam yang "asli". Patutlah Nabi SAW menangis pasal kita. Tak hairan lagi. Terima kasih menjadi penyebab kepada gugurnya airmata Nabi SAW. Bukan calang2 orang boleh buat. Hanya orang yang berani dan hebat je boleh buat. Dan antara orang2 hebat tersebut, Osman Ali salah satu darinya. 

Wahh.. 

Tahniah ye bro. Pengarah hebat. Salute. Keberanian neh insya-Allah, Allah swt nampak di akhirat kelak. Jangan risau. Bai.

Related Posts