Lagi skandal video artis berbogel terdedah.

Cukuplah dengan pendedahan2 seperti neh. Tak guna terdedah sakan kalau tiada apa2 tindakan susulan yang dibuat. Bukan nya kalau kita mendedahkan video aksi panas dia [yang dipercayai dirakam dalam bilik dengan teman lelaki] akan ada apa2 tindakan daripada pihak yang berkuasa. Balik2 kes politik jek jadi perhatian orang.

Ini kenyataan penafian artis tersebut ;

“Saya menafikan sekeras-kerasnya tentang gosip yang tersebar mengenai diri saya. Selepas melihat gambar tu, hampir tergelak pun ada kerana itu bukan saya. Lucu betul,” ujar Melia menafikan isu video bogel tersebut.
“Saya agak terkejut dan terkilan sebenarnya, tapi sedikit pun saya tak takut dengan gosip ini sebab itu bukan saya. Saya akan cuba bersihkan nama saya selepas ini, Insyaallah,” tambah Melia Aimiellia lagi.
“Terserahlah, kalau orang mahu percaya atau tidak. Saya tak paksa orang untuk percaya, hanya orang (Ibu) yang kenal dan rapat dengan saya tahu bentuk tubuh saya. Saya hairan kenapa jadi begini, saya tahu saya ramai musuh tapi saya cuba buat yang terbaik walaupun saya tahu ada orang tak suka saya.”
“Itu memang bukan saya, saya menafikan sekeras-kerasnya. Tuhan itu Maha Adil, semoga dia memberikan balasan pada mereka,” jelas Melia Aimiellia mengakhiri perbualan.

Ini pula bukti yang menafikan kenyataan artis terbabit ;

 
Bukti neh didedahkan oleh pembaca oh bulan. Cincin yang dipakai adalah sama sepertimana yang artis tersebut pernah pakai ketika di luar video panas tersebut. Aku dah tutup part2 yang perlu. Ada part yang lebih panas lagi. Arhh gila arhh seme neh.

Aku pun tak faham macam mana benda neh boleh tersebar. Adakah disebabkan kecuaian artis tue sendiri or kes dendam dan etc. Itu belakang citer. Kalau sungguh seriyus artis terbabit terlibat dalam skandal neh kita minta sangat peranan jabatan agama mainkan peranan dia. Janganlah asyik serang seseorang itu jek atas nama politik. Pukul rata lah. Yang mana perlu ditarbiah, dibimbing.. buatlah. 

Harap ustaz mashitah dan menteri agama jamil khir boleh buat plan bekap untuk tarbiah artis2 yang jauh tersasar neh. Apa pun melia menafikan individu dalam video tersebut dia. Betul tak betul hanya dia jek tahu. Nak tuduh2 pun payah even dah ada bukti bagi membuktikan hujah konon nya memang melia dalam video terbabit.

BTW.. melia neh sapa eh? Aku tak kenal.. baru first time dengar nama dia.  Ha Ha Ha

Related Posts