Dikritik Rosyam, Ifa Raziah Trending Di Twitter Kerana Membuatkan Penonton Gegar Vaganza Meluat!


Semua ini gara-gara program muzik yang diberikan nama Gegar Vaganza sebuah pertandingan nyanyian yang melibatkan penyanyi-penyanyi veteran yang disiarkan menerusi saluran ASTRO.

Aku tatau sangat program neh macam mana secara tepatnya, kalau ada yang tersalah info, pakat-pakat betulkan la. Cuma tadi di twitter nama Ifa Raziah jadi trending. 


Dek curiousity, aku klik dan akhirnya berhasil mendapatkan jawapannya. Apa yang berlaku ialah Ifa Raziah kena kutuk kaw2 di laman sosial. 

Lihat ;




Kerana dia melakukan beberapa aksi yang mengedikkan dan meloyakan penonton2 rancangan tersebut. Dari pakaian hinggala kepada aksi nyanyian.

Lihat ;





Dan ini yang paling menjadi viral di media sosial. Aksi Ifa Raziah yang berpeluk-pelukan atas pentas nyanyian.



Setakat ini 2.6k pengguna twitter telah retweet gambar ini dengan tujuan mengutuk dan memerli Ifa Raziah.



Bukan itu sahaja, dikhabarkan Ifa Raziah telah dimalukan oleh Rosyam Nor secara live apabila dia mengkritik persembahan Ifa Raziah. Setakat ini aku tak tengok lagi kritikan tersebut (actually ini baru first time dengar ada program macam neh) tapi kat bawah neh ada pengguna2 facebook yang berkomen mengenai kritikan Rosyam ke atas Ifa Raziah.

Baca ;




Rupa2nya, Ifa Raziah beri jawapan bahawa suaminya izin dia berpeluk-pelukan dengan lelaki lain di atas pentas bagi mengulas kritikan Rosyam ke atasnya selepas itu Rosyam smash dia balik dengan kritikan yang lebih pedas.

Mesti malu Ifa Raziah kena sound kaw2. Tambahan pula rancangan LIVE pula tue. Itu sebabnya dia menghilang di twitter ketika ini. Buat Ifa Raziah, padan muka. Kalau dah tua2 macam tue pun nak mengedik terima je la kritikan orang yang meluat kat kau. Satu lagi. Penonton2 rancangan tue pun tak cerdik mana. Rancangan takde faedah macam neh pun kau nak tengok. Kalau ada yang mengundi lagi teruk. Triple bangang. Dua kali lima je dengan Ifa kot. Takde beza. Sama2 bebal dan bangang. Dan ya, aku memang suka mengumpat spesis manusia macam korang.

MUAHAHAHAHA..

Related Posts