Adegan bercium dalam Ombak Rindu.


Wahhh..

Mungkin aku yang ketinggalan zaman. Mungkin kerana aku hampir sahaja tidak / jarang menonton drama dan filem melayu maka aku terkejut SANGAT melihat filem melayu kini lebih bersikap terbuka dan global bila adegan2 ranjang plus CIUM pun dah ada. Hebat!

Alim ulama dalam LPF [ahmad idham pernah mengatakan hal neh dulu] yang sudah menonton filem neh mungkin sudah bersedia dengan nas dan dalil Alquran serta hadith bagi membenarkan perlakuan neh bukan? Mula2 cium dahi. Lepas tue cium pipi. Lama2 cium bibir. Okeylah tue. Nama pun berlakon. Nak kesah apa?

Tahniah lah pada pemuja2 ombak rindu. Memang layak filem neh dapat rm4juta box office. Bukan senang nak tengok artis melayu bercium dalam filem dan melakukan adegan ranjang. So mestilah tiket sold out kan? Hahaha..

Dan bagi mereka yang teringin nak tengok Lisa Surihani cium Aaron Aziz, boleh larh tengok video bawah neh. Best whoor jadi pelakon. Seme pun halal atas nama lakonan. Dan tiada sesiapa pun yang akan tegur anda atas perkara tersebut. Best!

Related Posts