Abby Abadi kena bidas isu Afdlin Shauki ke Gaza.

Kena kutuk kaw2 lah plak.



Sedih pun ada.

Kecewa pun ada.

Aku baca sikit je komen2 kat situ. Bukan apa komen2 dorang ada yang keterlaluan. Malas aku nak layan. Tapi aku tertarik dengan satu komen yang cakap itu bukan Abby Abadi yang tulis tapi solehah86 yang tulis. Bila aku check twitter abby abadi, eh memang betul la. Bukan Abby Abadi yang tulis sebaliknya si solehah86 yang tulis.

Abby Abadi cuma quote balik dan reply ==> mreka tidak diizinkan utk mlihat :)

Dalam erti kata lain si solehah tue bertweet dengan abby then abby reply seperti di atas. Bukan abby yang buka citer pun. Sebaliknya orang lain yang buka citer. So abby balas la. Atas pendapat masing2 la. Tapi kat twitter abby sekarang.. kak abby abadi yang kena serang kaw2. 

Aik?

Korang tengok kat bawah neh ;



Antara serangan yang abby terima. 

Abby kena serang kaw2 atas isu di atas. Apa pun ketika aku nak publish entry neh bila aku view balik oh media, aik, link di atas dah hilang? Mana pergi? Owh oke. Dah kena remove. Baguslah admin perasan dah benda tue salah faham je. Tapi kan, aku cadangkan elok update di wall page bahawa gambar sebelumnya merupakan satu salah faham.

Kalau diam2 je.. takut orang yang terbaca pasal posting sebelumnya, yang tatau ia dah diremove, yang tatau apa2 pergi sebarkan benda tak betul pula. So better cakap sesuatu untuk jernihkan suasana. Tapi kalau rasa abby abadi patut menerima teguran juga up to you la. Maleh aku nak tentukan pemikiran orang. Masing2 ada pendapat masing2, terima lebih mudah daripada menentukan apa yang seseorang patut buat dan tak patut buat.

Bai.

Related Posts