Zahida Rafik jawab isu skandal dengan Shafie Afdal.

Setelah skandal yang membabitkan Zahida Rafik dan Shafie Afdal terbongkar, tak henti2 pengtweet mengtwitter zahida rafik bertanyakan perkembangan hal tersebut. Ada yang tanya baik2, ada juga yang terus terjah melulu, ada juga yang serkap jarang, ada yang terus provoke. Senang cakap macam2 ragam.  

Dan kat bawah neh pula penjelasan zahida rafik berhubung skandal yang tersebar sejak dua hari lepas.  Ini dipetik dari laman twitternya sendiri ;



Menurut zahida ;

1. Ia adalah satu fitnah.

2. Peguam akan uruskan hal tersebut.

Mungkin kes neh akan jadi kes mahkamah. Kalau ye, memang molek sangat pun. Kita pun nak juga tahu kebenaran dalam kes neh. Bukan nak jaga tepi kain orang tapi kalau ia membabitkan wang rakyat memang perlu amek tahu. 

Kalau sungguh pun dia ada hubungan dengan shafie afdal itu dia punya pasal, takde larh kita nak menyibuk pun dalam urusan tersebut. Kita cuma nak peduli pasal rm1.5juta tu je. Dari mana shafie afdal dapat duit banyak2 untuk disalurkan kepada dia. Tak lebih tak kurang.

Dalam pada itu sejak tersebarkan skandal tercetus, nampaknya zahida semakin pressure membaca tweets dari orang ramai. Antara tweets yang dia buat dalam twitternya ;


Adoii..

Tweet elok2 sudey. Toksah nak menuduh2 orang pelacur ka apa. Tak kira lah dari side mana pun. Yang kita nak ialah jawapan, bukan nak cari pasal or maki hamun. Langsung tak menyelesaikan masalah kalau dok provoke2 zahida pun.

Hahaha..

Related Posts